Serinhisar İş İlanları - Ⓡ Pro Kariyer

Serinhisar İş İlanları

Aradığın kriterlere uygun ilan bulamadık :( Dilerseniz farklı iş ilanlarına göz atabilirsiniz.

Housekeeping Elemanı

Asyasu Turizm Otelcilik Tic A.Ş. - Serinhisar

4 yıldızlı otelimizde çalışmak üzere Kat Görevlisi aramaktayız.

Dağıtım Elemanı

Aykavak Dondurma Gıda İlet İnş San ve Tic A.Ş. - Serinhisar

Ankara bölgesinde Algida Dondurma Operasyon organizasyonunda çalışacak Dağıtım Elemanı alınacaktır.

Ön Muhasebe Elemanı

Rc Tekstil - Serinhisar

Ön muhasebe bilgisi olan ve ofis içinde çalışa bilecek ekip ruhuna sahip çalışma arkadaşı arıyoruz

4 ay önce

Ön Muhasebe Elemanı

Çiğli Yapı Malzemeleri San Tic Ltd Şti - Serinhisar

Harmandalıda bulunan inşaat malzemeleri satış yerimizde çalıştırılmak üzere Ön Muhasebe Elemanı alınacaktır.

3 hafta önce

Çağrı Merkezi Satış Temsilcisi

Homenet Telekomünikasyon San İç ve Dış Tic Ltd Şti - Serinhisar

Turkcell Superonline Bireysel Çözüm Merkezinde, kampanya, ürün ve hizmetlerin telefonda tanıtım ve satışını gerçekleştirecek “Çağrı Merkezi SatışTemsilcisi” arayışımız bulunmaktadır.

Temizlik Görevlisi

Deryakenar Lounge Kafe Restoran San ve Tic Ltd Şti - Serinhisar

Restoranımızda sabah 08:00 akşam 17:00 arası çalışacak Temizlik Görevlisi takım arkadaşı arıyoruz.

Sekreter

Siren Uluslararası Dış Tic Ltd Şti - Serinhisar

Firmamıza Sekreter aramaktayız.

Araç Kabul Görevlisi

Rapid Oto Araç Ekspertiz Merkezi Ltd Şti - Serinhisar

Türkiyenin önde gelen ekspertiz firmalarından biri olan umran oto ekspertiz firmasının Bayrampaşa şubesine yetiştirilmek üzere araç kabul ve rapor anlatım personelleri alınacaktır.***Sadece cvbenim.com üzerinden online başvurular kabul edilecektir.

Mağaza Satış Danışmanı

Kozmik Fırsat - Serinhisar

Kozmetik biriminde çalışarak aktif satış ve ürün tanıtımı yapacak Kozmetik Satış Danışmanı aranmaktadır.

Özel Eğitim Alan Öğretmeni

Özel İzmirim Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi - Serinhisar

Kurumumuzda özel eğitim alan öğretmeni / zihinsel engellier sınıf öğretmeni olarak görev yapacak çalışma arkadaşı arıyoruz.

Satış ve Pazarlamacı

Trakya Pazarı - Serinhisar

Market ve EDT kanalında satılan distribütörü olduğumuz ve üretimini yaptığımız gıda ürünlerinin (cafe bar grubu, şurup, püre, kahve türevleri, bal, çay, donuk ürünler, soslar vb) ürünlerimiz için Satış ve Pazarlamacı çalışma arkadaşları aramaktayız.

Ofis Sekreteri

Prodem İnşaat Demir Çelik San ve Tic Ltd Şti - Serinhisar

Ofiste çay ve temizlik işlerine bakacak Ofis Elemanı aramaktayız.Maaş 2000 TL,Cumartesi günleri yarım gün.

Teknik Servis Elemanı

Nil Teknoloji Ürünleri Paz ve Dış Tic Ltd Şti - Serinhisar

Güvenlik Sistemleri ve Bilgisayar bakım-onarımında çalışacak ekip arkadaşları arıyoruz.

Lansman Destek Hostesi

Np Tanıtım Organizasyon ve İletişim Hiz Ltd Şti - Serinhisar

İş yapış biçimimizi, çalışma modellerimizi şekillendirirken değerlerimizin bize ışık tutmasını amaçlıyoruz. Bu değerleri içselleştirerek farkımızı yaşatıyoruz. NEW PEOPLE, firmaların en iyi tanıtım ve satış performansına ulaşmasını hedefleyen profesyonel ticari pazarlama ajansıdır.-İnsan ilişkilerinde başarılı, güler yüzlü ve ikna kabiliyeti olan tüm adayların başvurularını bekliyoruz.

E-Ticaret Uzmanı

Gökçe Kravat Üretim ve Tekstil San Tic Ltd Şti - Serinhisar

25 yıllık tecrübesi ile sektörde hizmet veren Gökçe Kravat firmamızın, e-ticaret sitesini yönetmek üzere;E-Ticaret Uzmanı aranmaktadır.

Sekreter

Arian Tekstil İç ve Dış Tic San Ltd Şti - Serinhisar

Tekstil firmasında ön muhasebe tutacak güler yüzle uzun süre çalışmayı düşünen Sekreter iş arkadaşına ihtiyacımız vardır

Ofis Sekreteri

Nuhoğlu Mimarlık İnşaat San ve Tic Ltd Şti - Serinhisar

Fenerbahçe deki mimarlık ofisimizde çalışmak üzere ,telefonları yönlendirecek, bilgisayar kullanabilen,Ofis Sekreteri arıyoruz.

Yönetici Asistanı

Poltar Gıda ve Tarım İnş San Tic Ltd Şti - Serinhisar

Firmamızda görevlendirilmek üzere Yönetici Asistanı aramaktayız.Firmaya gelen misafirlerin karşılanması ve ilgili kişilere yönlendirilmesi,Telefon, e-mail, evrak trafiğinin yönetilmesi,Yöneticilerinin iş akışına bağlı olarak, günlük, haftalık ve aylık iş planının organize edilmesi,Evrakların dosyalama tekniğine uygun olarak dosyalanması ve arşivlenmesi,Toplantı, seyahat ve konaklama organizasyonlarının yapılması,Verilen görevler doğrultusunda, diğer birimler ile gerekli bilgi akışının sağlanması ve takip edilmesi,İstenilen sunum ve raporların eksiksiz olarak zamanında hazırlanması gibi görevlerden sorumlu olacaktır.

Fizik Öğretmeni-Ortaöğretim

Saygınlar Koleji Anadolu Lisesi - Serinhisar

Okulumuza TYT ve AYT alanında uzman Fizik Öğretmeni aramaktayız.

3 hafta önce

Direksiyon Eğitmeni

Özel Meridyen Sürücü Kursu - Serinhisar

Deneyimli, Kadın Direksiyon Eğitmeni aranmaktadır.